fredag 17 juni 2011

Lugn fotbollsvecka

Med dottern skadad har det varit en lugn fotbollsvecka. I tisdags åkte jag till Uppsala och tittade på ett av Upplands bästa F97-lag när de spelade match i F95-serien och i onsdags hann jag med att se en match i F96-serien där tre F97-spelare deltog.

I går åkte dottern och jag in till träningen så att jag kunde köra lite extraträning med den spelare som blir målvakt på lördagens match i dotterns frånvaro. Vi skall naturligtvis åka och titta på matchen på lördag samt åka till Uppsala för sista träffen med Upplandslaget innan avresan till Halmstad (dottern alltså, själv tänkte jag hinna se en F97-match i Bälinge innan Upplandslaget har träningsmatch på eftermiddagen) på söndag. Så det blir ju en del fotboll även en lugn vecka....

Lite synd att vi skall ha gäster i kväll, annars hade jag hunnit se Fannas damer möta Mariehamn. Nu kanske vi kan ta en snabb hundpromenad mot slutet av matchen, så hinner jag kanske se några minuter i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar