onsdag 18 maj 2011

Synd att det var i Göteborg

Jag blev inbjuden att vara med i SVT:s Debatt,där man skall prata om det som hänt i Skånefotbollen när ett pojklags föräldrar betett sig illa i samband med en match, vilket inneburit att arrangören uteslutit pojklaget ur turneringen. Jag var visserligen redan uppbokad i morgon kväll, men tänkte att det kanske kunde gå att smita tidigare från det evenemanget för att hinna vara med i TV. Tyvärr sänder man från Göteborg, så det gick inte att lösa.

Det lustiga i sammanhanget är att jag precis satt och läste igenom TK-beslutet från Skånes FF angående ärendet, när jag fick mailet, eller egentligen gästboksinlägget, från Debatt. Nu får jag se till att kolla in programmet på SVT Play när jag kommer hem i morgon kväll.

Slutligen ett par ord om kvällens match. Dottern gjorde en bra insats trots att laget förlorade med 1-3. Båda målvaktstränarna för distriktslaget var på plats, den ene i publiken och den andre som domare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar