söndag 18 mars 2012

Camphelg i Roslagsbro

Vi har varit på camp i helgen. Dottern var på camp 5 med F96 och jag på camp 2 med F97. Roslagsbro är visserligen ett bra ställe för camp men det ligger i helt fel ände av Uppland, så vi fick lov att resa hemifrån redan 06.00 på lördagen.

F96 hade sina praktikpass precis före oss i F97, så jag hann se lite på slutet av dotterns samtliga tre pass. Eller egentligen hade jag nog hunnit se mer, men lördagens kyla och blåst uppmuntrade inte till att gå till konstgräsplanen tidigare än nödvändigt.
Målvaktssnack på F96
Jag hade med mig min iPad, så egentligen hade jag kunnat blogga och lägga ut lite bilder redan på lördagskvällen, men man är så trött i huvudet efter en hel dag med fotboll att jag helt enkelt inte tänkte på det. Ett par av F96-tjejerna kom förbi under vår F97-praktik på söndagen och tyckte det var trist att jag inte hade varit och fotat dem under campen. Kul att det uppskattas när man lägger ut bilder.

F97-tjejerna var, som vanligt, fantastiska. Det kommer inte att bli helt lätt att ta ut vilka 22+3 som skall få åka på camp 3 i Enköping, vilka vi än väljer så kommer flera duktiga tjejer inte att komma med. Extra kul var att se några av tjejerna som visat framsteg sedan förra campen, som vågar komma och ta för sig ordentligt på träningarna.
F97-tjejer "in action"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar